Sortida al Cosmocaixa

Avui hem anat al Cosmocaixa, i hem fet una activitat guiada sobre materials amb qualitat sorprenents, a més de visitar les exposicions permanents del Cosmocaixa. Considero que ha estat una sortida molt interessant, a on hem gaudit gairabé tots, però m’agradaria moltissím saber la vostra opinió, així que nois i noies espero els vostres comentaris!

Per vosaltres, i per al pares, us deixo unes quantes fotos per recordar l’excursió.

FOTOS

Fins aviat
Mónica, la vostra tutora

12 comentaris

Filed under excursio

12 responses to “Sortida al Cosmocaixa

  1. Àlex Jordà Triginer

    L’ excursió em va agradar molt.
    Sobretot el bosc inundat.

  2. iRiis'

    No me gustó…

    me doliaa laa cabezaa…

  3. mireia

    A mi no em va agradar perque ja havia anat

  4. ViCtoR

    Va estar bé, sobretot quan va ser lliure per anar on volguessim.

  5. Paula*

    va estar bastant bé pero com que ja he anat 5 vegades ja le vist moltes vegades.

  6. lidia

    a mi em va agradar moltTT!!!!
    pero l’any pasat ja vaig anarR
    ….

  7. david (more)

    moooola pero surtim amb uns caretos que sembem zombis jejejejijiji

  8. Olaaaaaa puues mira jo no vaig anar pk taba malalta pero l’añy pasat hem va agradat;)

    aaaLaaaaaaaaaaaa aaDeeeUuuuuU!!

    peetooneTss(K)xdd

  9. -lauRaah'

    oLaaa!!=)

    ueno que lo que mas me gusto fueron los bancos en los que la iris i yo nos estiramos 🙂
    en fiin. que si no me ubiera dolido la cabeza i no estubiera cansada ubiera etado bn 🙂

    besoss(K)

    -lauraaah’

  10. david(ville)

    com va triunfa sobretot quan vaig sortir a fe la meva ma ajajajja xD
    va ser una excurssio guai

  11. aiiiddaa'

    va estar be la sortiida sobre tot allò que donava voltes jeje

    besituus!

Deixa un comentari